נוכחות אינטרנטית ואימג'ים מעולים לעסק, איך עושים את זה?

In בלוג, כללי

אנחנו חיים בעידן אינטרנטי, עידן בו הויג'ואלס חשוב מאי פעם, צילומים טובים יכולים לעשות עבור העסק שלך שיווק נהדר.

אז מאיפה מתחילים?

המושג צילומי תדמית מוכר לרובנו, צילומי פורטרט שלכם כשאתם במיטבכם, מחייכים למצלמה. צילומי פורטרט זה נהדר, צילום מעולה לתמונת הפרופיל שלכם באתר וברשתות החברתיות.

אוקיי מה עכשיו? אנחנו כבעלות עסק מעלות באופן קבוע פוסטים לרשתות חברתיות על העשיה שלנו, פוסטים שנותנים ללקוחות שלנו וללקוחות הפוטנציאלים טעימה ממה שאנחנו עושות, מהשירות שאנחנו נותנות ומהערך המוסף שלנו ללקוח ובמילים אחרות הסיפור של העסק, הסיפור שלנו.

תמונת פרופיל טובה זה מאסט אבל מה עם כל השאר? הרי לא כולנו נולדנו צלמות…

אז איך אנחנו בונות online presence? נוכחות אינטרנטית חזקה שתגרום ללקוח שלנו להתמכר לנוכחות שלנו, להמשיך לעקוב ואף לרכוש מאיתנו את השירות או המוצר אותו אנחנו מוכרות.

על קצה המזלג?

קודם כל מתייחסים אל עצמנו כאל מותג! מה אנחנו רוצות שאנשים יחשבו כשיראו את השם שלנו או את הלוגו שלנו?

להיות אותנטיים! אנחנו מוצפים במידע ופרסומות, אנחנו מריחות חוסר אותנטיות מקילומטרים, האלרגיה שרובנו פיתחנו לפרסומות גורמת לנו לסנן חומרים שיווקים שמרגישים כמו פירסומת ישירה, בעיקר אם מדובר בעסק קטן ולא בחברות ענק כמו קוקה קולה שמהם אנחנו מצפים לפרסומות ענק באיילון.

כמותג וכעסק אנחנו צריכות להתייחס אליו ולהציג אותו בהתאם, לספר את הסיפור שלו, לגרום ללקוחות לרצות להיות חלק ממנו, להרגיש את הלב של העסק.

איך עושים את זה?

בעולם של ויז'ואלס אנחנו צריכים ויז'ואס חזקים ואותנטיים, כאלו שירגשו את הלקוחות שלנו שיגרמו להם ללחוץ על כפתור ה Follow.

בעקבות הצורך הזה של עסקים קטנים שאין להם תקציבי ענק אבל רוצים נוכחות חזקה ברשת, בניתי חבילת קונספט לעסקים.

חבילה שנותנת לכן הכל:

שיחת ייעוץ בה יחד נחליט מה אנחנו רוצות לשדר ללקוחות שלכן, מה המטרות (פרסום סדנאות/הרצאות,יח"צ, צילומים לבלוג וכו'), איפה התמונות יופיעו (ברשתות חברתיות,באתר שלכן,לפרינט, כתבות וכו'), נבחר לוקיישן שיענה בדיוק לסיפור שאנחנו מעבירות.

יחד נבנה קונספט שיספר את הסיפור של העסק שלכן!

ייעוץ סטיילינג, יחד איתי עובדות מאפרות וסטייליסטיות מהטובות בתחום, בהתאם למה שאת רוצה לשדר, נחליט על מאפרת שתצטרף אלינו ליום הצילומים ותזכי לקבל ממנה וממני ייעוץ לבחירת הבגדים ובחירת האיפור ליום הצילומים.

וכמובן יום צילומים שכולו את והעסק! מתחיל מפינוק של איפור ועיצוב שיער וממשיך בשעתיים של צילומים שהם חוויה שלא תשכחי.

החומרים שתקבלי יהיו כולם מעובדים ומוכנים לפרסום. כל מה שנותר לך לעשות הוא להתחיל להפיץ את הצילומים הנהדרים שלך ברשתות החברתיות ובאתר שלך להתרגל לקבל מחמאות והרבה וכמובן כבר לחשוב על יום הצילומים הבא :)

 

 

 

Recommended Posts