בוק בת מצווה בחורף

In בלוג, כללי

פעמים רבות קורה שלקוחות שלי הופכים לחברים, אני כלכך אוהבת את הלקוחות שלי ונהנת מיום הצילום איתם שזה כמעט בלתי נמנע :)

משפחת ווקס הם משפחה שאני מכירה כבר מעל ל 6 שנים, משפחה מדהימה מבקעת הירדן, שלפני שנתיים עברה לגור בקנדה.

מיטל, שאול וחמשת ילדיהם הצטלמו אצלי כבר מספר פעמים בעבר וכל יום כזה הוא מפגש עם חברים. מאז שהם עברו לקנדה הם לא ביקרו בארץ ולפני מספר חודשים קיבלתי טלפון ממיטל שבישרה לי שהם מגיעים לארץ בדצמבר והם רוצים לשריין תאריך לצילומים לרגל בת המצווה של ביתם היפיפיה נועה…התרגשתי כלכך!

דצמבר הגיע ואיתם הגשמים, לרוב בימים גשומים וסוערים צילומי משפחה או בת מצווה בטבע נדחים, אך לא הפעם, משפחת ווקס הגיעו מספר ימים לפני האירוע ולכן החלטנו שאנחנו הולכים לצלוח את היום הזה והוא יהיה מהמם! לבשתי בבוקר כמה שכבות בגדים, מעיל, צעיף ואת כל פריטי הלבוש האלו שאני לובשת בערך שבועיים בשנה, לקחתי את ציוד הצילום ויאלה לדרך :)

אם יש משהו שאני טובה בו הוא אילתור על הסט, בקרוב עולה לבלוג פוסט מיוחד על צילומי התדמית שלי, פוסט עם סשן שחייב אילתור ויכולת לראות אור ולהשתמש בו גם כשהוא קלוש ביותר… so stay tuned.

אז מה היה לנו? משפחה מהממת, צלמת שלא מתכוונת לוותר, צילומי בת מצווה ומשפחה בנמל קיסריה, גשם רעמים וברקים, תאורת חורף מושלמת!

המשפחה שכבר רגילה לטמפרטורות של קנדה (20-!!) היתה מדהימה ושיתפה פעולה עם כל שיגעון שלי והתוצאה…אין טעם להוסיף מילים תראו בעצמכם :)

web2990

web2995

web3100

web3145

web3279

ובשביל הנוסטלגיה, תמונה שצילמתי את נועה הקטנה עם אחיה תמיר כשהייתה רק בת 8!

untitled

ועוד אחת עם אמא מיטל מסשן צילומים בחוף הבונים שצילמתי לפני 3 שנים…

625418_10151509521917368_732933207_n

משפחתת ווקס נהנתי מכל רגע לצלם אתכם ואת נועה היפיפיה, נסיעה טובה חזרה לקנדה! נתראה, אולי פעם הבאה צילומים בקנדה :)

Recommended Posts